Ingerul meu

luni, 6 august 2012

Fallen















......Viata uneori te ridica, dar te si doboara....dupa furtuna intotdeauna rasare soarele dar si apune....o zi poti sa plangi, una sa razi...intr-o zi sa cazi si in alta sa te ridici...asta e destinul si viata pe care o traim...uneori prea grea sa o ducem , alteori prea dulce incat sa nu ne-o dorim....

Acuma e furtuna si in sufletul tau....dar acea furtuna va trece cu siguranta...
 TU nu trebuie sa renunti chiar daca este foarte greu sa mai speri, sa visezi sau sa mai faci un pas inainte .....mereu ai fost cel puternic dintre noi doi....si mi-ai dovedit asta de fiecare data....unde eram eu daca tu nu erai?....pe unde rataceam fara sa gasesc cararea sau lumina?.....

Sa fii mandru pentru ceea ce esti....pentru ca eu cu siguranta sunt mandra de tot ceea ce faci si recunoscatoare cerului ca mi te-a trimis.....

Am ajuns intr-un impas si nu din vina noastra....cineva a reusit sa ne distruga visul maret.... ratacim fara sa gasim cararea, nu vedem lumina si nici raza soarelui dupa furtuna....nu avem curajul sa speram pentru ca ne este frica.....dar trebuie sa indraznim ....sa visam din nou, sa speram si sa ne facem planuri micute dar marete....sa luptam pentru ca merita....pentru ca putem si vom reusi....Daca tu ma tii de mana pot atinge cerul fara sa ma ridici....pot dobori orice obstacol fara sa imi fie teama....pot rearanja stelele pe cer ca destinul nostru sa fie altfel. Trebuie doar sa ma tii de  mana in continuare asa cum ai facut-o si pana acuma , sa nu renuntam la visele noastre, sa nu ne dam batuti.  Trebuie doar sa avem curajul sa o luam de la capat. 

E greu, pentru ca dupa fiecare cadere esti tot mai ranit si iti este tot mai greu sa te ridici dar trebuie sa o faci...pentru tine, pentru noi doi.....

Stiu ca intr-o buna zi toate visele noastre vor deveni realitate pentru ca Tu imi dai curajul si puterea sa visez....tu ma ajuti sa fac cate un pas inainte si niciodata inapoi.....vom reusi si voi reusi pentru ca am Ingerul meu ...tu esti ingerul meu...........






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu