Ingerul meu

vineri, 18 mai 2012

Timpul


....alaturi de tine nu tine o eternitate din pacate....un an e cat o luna...o luna cat un minut...atunci cand esti fericita timpul parca zboara, dar eu zbor cu el si nu ma las...daca e nevoie voi reusi sa opresc si timpul doar sa mai sorb dragostea ta o clipa si inca o clipa.

...este atat de frumos sa visezi cu ochii deschisi, sa te trezesti dimineata devreme si totusi sa poti zambi....atunci cand plec ma mai intorc inca o data din usa sa te privesc cum dormi intre cearceafurile sifonate...iti mangai obrajii si iti suflu un sarut de dupa urechi....te intinzi chiar si in somn sa ma saruti...ador acea atingere...imi da atata putere si curaj incat as putea sa infrunt orice....iti ador pielea si mirosul ei...buzele tale umede....bratele tale lungite din pat....este atat de greu sa plec, sa iti dau drumul la manuta, dar plec zambind pentru ca seara tot in bratele tale ma intorc....

 Chiar daca ploua, e soare sau innorat eu pot zambi pentru ca TU EXISTI!!!!pentru ca TU existi in viata mea....si pentru asta as fi in stare sa imbratisez intregul Univers o data si inca o data...ce poate fi mai frumos decat dragostea? sincera, curata, devotata. ....nu vreau bijuterii, nu vreau pietre pretioase, nici turnuri, mari si tari ...vreau doar sa iti simt mangaierea pe obraji si sarutul tau dulce pe frunte...pentru ca atunci cand tu ma mangai pe obraji si ma saruti pe frunte eu zbor peste mari si tari , peste turnuri.

Vreau doar aleea noastra pietruita si sa ma plimb cu tine mana in mana pana la adanci batraneti....sa port verigheta daruita de tine o vesnicie....vreau sa te am o viata si inca una pentru ca doar asta nu imi ajunge sa ma satur de dragostea ta....

 Ramai asa cum esti pentru ca TU esti un Inger, iar ingerii sunt nemuritori... Eu continui sa multumesc ca am Ingerul meu si stiu ca va ramane alaturi de mine mereu.

 Te iubesc pana la cer si inapoi!



Un comentariu: