Ingerul meu

joi, 1 iulie 2010

Scrisoare pentru tine.......


Cateodata imi este greu sa spun cu voce tare tot ceea ce simt….si aleg calea de a scrie….imi este mai usor sa exprim tot ceea ce simt si poate este mai usor sa intelegi ce vreau sa zic….

Stiu ca atunci cand incepi o relatie totul este frumos si roz…cel putin asa ar trebui sa fie …nu ca ar fi scris undeva….din pacate nu pot sa zic ca la noi s-a intamplat astfel….poate ca am inceput cu dreptul, apoi am continuat cu stangul dar in fiecare zi ma straduiesc sa fie din nou doar piciorul drept inainte si sa nu mai comit greselile din trecutul meu….

Anul acesta l-am inceput ca racul…mergand in spate si nu inainte….eram ratacita, nedumerita si arsa la maini….mi-am promis ca nu mai sper la iubire, sa nu mai visez la saruturi pasionale, la dragoste sincera, buchete de flori, declaratii sau dovezi de dragoste, rochie de mireasa sau copii……pentru ca eu ori nu le merit ori nu le pot avea alaturi de persoana iubita….mi-am propus sa traiesc ascunsa dupa o masca pentru ca este mai usor sa suporti orice lovitura nearatand cat de mult te macina pe dinauntru.Mi-am propus sa nu mai fac nimic din ce am facut in trecut si sa nu mai investesc sentimente….dar stii cum este…nu poti planui niciodata nimic si niciodata nu spune niciodata…..

Ai aparut in viata mea cand ma stergeam pe genunchi de la lovituri, cand imi stergeam lacrimile si incercam sa merg mai departe….m-ai facut sa zambesc , sa rad si sa astept cu nearabdare momentele in care vorbeam pe internet. Nu te vazusem decat in niste poze, si de cateva ori pe un webcam….nu erai palpabil…nu erai de atins….dar totusi te simteam….nu mi-ai dat sperante mari, nu mi-ai promis marea, stelele sau luna….dar ai promis ca o sa incerci tot posibilul sa ma faci fericita….si a fost de ajuns ca sa imi deschid sufletul din nou…..mi-a fost teama….iti sorbeam fiecare cuvant, orice gest dar totodata ma ciupeam sa ma trezesc….ca nu mai e timpul sa visez….ca iar o sa cad….

Ai venit….nu ai tras de timp, nu ai promis….nu ai colorat si nu ai umflat povestile….pur si simplu ai venit….sa incercam…..ai lasat in urma si bune si rele…..ai avut curajul sa mai faci un drum si in celalalt capat al tarii ca poate….acolo iti vei gasi fericirea…completarea…..

Te-am asteptat …..cu sufletul deschis…..si nu as mai fi vrut sa pleci…...primisem acea dragoste de care aveam atata nevoie…primisem acea pasiune care imi lipsise de atata timp…..am uitat sa mai fiu femeie….am uitat cum este sa tremuri in bratele cuiva…..sa fi dorita…..sa fi apreciata…..pana ai aparut tu…..si totusi nu am stiut sa apreciez toate astea….aveam un amalgam de nelamuriri, de nedumeriri….pentru ca asa ceva nu mi se mai intamplase….sa fii pe primul loc pentru cineva……sa contezi tu si apoi el…..si am inceput sa fac greseli….marunte dar dese….sa ma indoiesc de dragostea ta….de sentimentele tale…..incercam sa te indepartez….sa te trezesc din acest vis…..sa iti arat o Alis care purta acea masca ….si am fost doar la un pas de a te pierde…..stateam singura serile si plangeam de durere….ma gandeam sa renunt….sa merg mai departe singura pentru ca e mai bine pentru mine asa….dar nu puteam….nu vroiam sa renunt la iubirea ta……nu mai vroiam sa pierd….nu mai vroiam sa cad….nu mai vroiam sa renunt la aripile pe care mi le-ai dat….la visele pe care le-ai redeschis in sufletul meu……


Atunci…in acea seara am hotarat…..ca o sa dau jos masca…..si o sa fiu eu insumi….nu pentru ceilalti….ci pentru tine….pentru noi doi…..ca tot ce conteaza este doar prezentul si viitorul…..tot ce conteaza pana la urma sunt sentimentele noastre, visele noastre…suntem noi ….noi doi…..pasii facuti impreuna tinandu-ne de mana….

Ar mai fi multe de scris…dar prefer sa iti arat ce simt pentru tine si sa dovedesc cat de mult insemni…..

Si iti promit ca voi lupta si voi pasi alaturi de tine atata timp cat ma vei dori langa tine si in viata ta….



Iubita ta, Alis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu