Ingerul meu

marți, 1 iunie 2010

Sentimente......


......profunde.....

.....De o luna si ceva nu mai sunt doar eu.....suntem noi...in doi....am uitat cat de bine este sa fi asteptata acasa cu bratele deschise, sa te intrebe acel cineva cum esti, sa iti intinda papucii de casa nu inainte de a-ti masa picioarele obosite....sa te sarute si sa iti ofere un masaj....sa te intrebe daca ai mancat ceva sau pur si simplu sa te tina in bratele lui sa te relaxezi....am uitat cum e sa se bucure cineva de prezenta ta si sa iti arate cat de mult insemni pentru el....sa iti deseneze un zambet pe obraji atunci cand esti trista, sa te mustre frumos atunci cand o dai in bara....sa iti spuna Te iubesc chiar daca tu ii oferi doar un zambet in schimb.....

........Invat sa ma ridic in fiecare zi cate un pic....si sa mai fac un pas inainte....si asta multumita Lui....atentiei pe care mi-o ofera, pentru dragostea pe care o dovedeste zilnic, ora de ora...clipa de clipa....pentru ca atunci cand gresesc incearca cu calm sa imi explice ....ca atunci cand se loveste de un zid inalt, ridicat in jurul meu el aduce o scara si mai inalta si trece dincolo de el.....

........e minunata viata in doi....atunci cand ambii se implica...cand doua persoane devin Una singura!!!

....pana nu demult nu stiam cum este sa ai o astfel de "aventura"...e ceva nou pentru mine....si pentru el....dar ne completam....am acceptat aceasta provocare de a convietui impreuna....si pana acuma se pare ca reusim cu succes.....secretul?....comunicarea....discutiile noastre nocturne...in parc sau in bucatarie, pe strada sau pe o banca....pe jumatate adormiti in bratele celuilalt....dar vorbim...tot timpul.....comunicam...dezbatem...ne sfatuim.....

....Nu trebuie sa uitam ca exista celalalt....ca trebuie sa oferi atentie...ca trebuie sa te implici....sa dai daca vrei sa primesti....

....Eu primesc....mult mai mult decat dau....si ii multumesc Ingerului meu...pentru ca ma iubeste neconditionat.... are rabdare....stie sa imi ridice privirea atunci cand ma uit in pamant.... stie cum sa vrajeasca un zambet mare....si pentru ca este langa mine MEREU!!!!

....si ii promit solemn....ca ii voi fi alaturi....ca il voi astepta cu bratele deschise in acea dimineata cand se va intoarce acasa....si ii voi oferi si eu dragostea mea neconditionata pe care o merita din tot sufletul....pentru ca

Niciodata nu as fi crezut ca exista un astfel de Inger si pentru mine...ca il pot avea....ca o sa ma aleaga tocmai pe mine....ca va fi jumatatea mea....completarea mea....sensul vietii mele.....


Sunt o norocoasa si multumesc din suflet lui Doamne Doamne ca mi l-a scos in cale....ca acest Inger exista....il vad....il simt....il am....si il iubesc......


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu