Ingerul meu

marți, 19 ianuarie 2010

viata mea....ca un puzzle imprastiat

ma gandesc.....nu mai dorm, nu mai mananc, nu mai traiesc.....doar ma gandesc......la el, la mine, la noi doi, la tot ce a fost si nu mai este.....derulez in fata mea 7 ani, cu bune...cu rele......si ma intreb a mia oara de ce trebuie sa trec prin asa ceva? .......undeva ceva s-a rupt...si eu nu am simtit asta, sau nu am vrut sa simt....eram atat indragostita incat nu am vazut ca lui asta nu ii convine.....ca el nu poate trai langa o femeie care ii ofera dragostea neconditionata......a stat si a tras de timp cat a putut, pana i s-a luat de mine, pana si-a facut curaj sa faca un pas inainte, fara mine, si sa nu mai priveasca in urma.....

iar eu stau si astept...ce? sau pe cine? timpul nu il pot intoarce....desi as da orice sa o pot face......nici pe el nu il pot intoarce din drum...... si-a ales un alt drum......din care eu nu fac parte......cat de usor a plecat fara sa se uite inapoi, fara sa isi mai aduca aminte de toate amintirile frumoase pe care le-am trait impreuna......

.......sunt ca un puzzle......imprastiata in mii de bucati.......exista cineva sa ma adune? sa ma puna una peste alta si sa imi redea zambetul pe buze? nu am nevoie de altcineva, am nevoie doar de EL, de buzele lui, de bratele lui si de soaptele lui......am nevoie sa vina si sa ma stranga in brate.....sa imi spuna ca a fost un cosmar din care ne-am trezit amandoi.....ca viata merge mai departe impreuna.......

ce a fost nu se mai intoarce..........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu