Ingerul meu

marți, 19 ianuarie 2010

Pauza de plans la job in loc de pauza de masa ......

DE CE trebuie sa suferi atunci cand iubesti?.....o intrebare la care eu una nu reusesc sa gasesc raspuns.....de 12 zile plang.....si imi pun mii de intrebari...intrebari la care unii prieteni incearca sa imi raspunda, dar parca niciunul nu raspunde satisfacator sau macar aproape de ceea ce as vrea sa aud in astfel de momente.....anumite raspunsuri, desi este banal le pot primi doar de la el.....de la cel care mi-a frant inima in 3 minute si 11 secunde, cat a tinut acea convorbire nenorocita intr-o seara de joi......au trecut deja 12 zile?.....incerc sa ma trezesc, sa ma dezmeticesc......tot amortita sunt.....e soare afara?unde? am orbit?....
Nu mai vad nimic in jurul meu.....pe nimeni.....ascult daca mi se vorbeste dar gandurile imi sunt departe...la el......unde este?ce face?cu cine?cum?de ce?de unde?pana unde?oare se gandeste macar un minut la mine? oare de ce a plecat fara sa aiba curajul sa se uite in ochii mei?oare el stie ce urme de pasi a lasat pe sufletul meu?
Cat de banal este sa te sfasie niste intrebari atat de marunte dar atat de importante pentru tine......si incerc sa gasesc raspunsuri..... chiar si de la un nenorocit de pix care imi sade pe birou......vorbesc cu pixul.....noroc ca nu imi raspunde ca atunci sigur m-as cataloga "nutt" ....
si behai in continuare cu lacrimi maaaari de crocodil in ochi si incerc sa sun la prieteni si sa strig dupa ajutor.....mai primesc cate o palma sa ma trezesc la realitate.....si inca un raspuns care nu este ceea ce mi-am dorit sa aud......

Cred ca deja toti din jurul meu sunt satui pana peste cap de penibila Alis care isi plange de mila,care se repeta zi de zi ca nu poate merge mai departe......dar pot?cum?cineva sa imi arate drumul ca eu nu vad de lacrimi...........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu