Ingerul meu

duminică, 24 ianuarie 2010

Scrisoare pentru ziua ta........

....nu te-am sunat....nu te-am cautat.....asa cum mi-ai cerut....., dar sufletul meu a fost alaturi de tine in fiecare clipa.....cand ai suflat lumanarile de pe tort si eu le-am suflat in gand.....cand ti-ai pus o dorinta si eu mi-am pus una,ba chiar o mie...... cand te-ai bucurat de despachetatul cadourilor m-am bucurat si eu alaturi de tine.....in gand......

La Multi Ani Melculetul meu, Puiucul meu drag, ingerasul meu.....ai implinit o frumoasa varsta si mai ai inca atat de multe de facut.....inca esti tanar, frumos si multe culmi de atins.....sunt sigura ca vei reusi.....sunt sigura ca tot ce iti propui va deveni un lucru indeplinit.....

Trebuie doar sa ai grija de tine....."asa cum ai avut de mine"....sa zambesti mereu chiar daca este greu si sa lupti chiar daca simti ca este in zadar......sa nu te lasi niciodata infrant, si daca cazi si te lovesti sa ai mereu curajul sa te ridici si sa mergi mai departe.....
Sa pastrezi in sufletul tau tot ce te-a facut in viata asta sa zambesti, sa visezi si sa speri.....sa tii in jurul tau oamenii care iti vor doar binele.....sa le apreciezi gesturile.....chiar daca sunt marunte....pentru ei inseamna atat de mult sa te vada zambind.....sa ai curajul sa accepti un sfat bun, un umar sau o manuta calda daca ti se ofera...nu intoarce spatele celor ce te iubesc pentru ca ranesti.......nu mereu poti fi atat de puternic precum vrei sa pari....si in acele momente ai curajul sa accepti ajutor, sa accepti un sfat sau un zambet care iti este desenat pe buze....sa accepti o mangaiere pe obraz, sau doua brate in jurul tau.......
Nu iti pune intrebari de genul...cum poate sa ma ierte...cum se mai poate uita in ochii mei....cum poate sa ma iubeasca.....cand iubesti ierti, uiti si oferi neconditionat.........
Cand cineva te iubeste nu poate sa fie suparata pe tine desi ai merita......nu te poate condamna, desi ar avea dreptate,...poate doar sa iubeasca neconditionat....sa planga dupa tine in tacere, sa viseze dupa tine fara a mai spera.....si iti poate oferi prietenia fara sa ceara ceva in schimb......

Acuma pot doar sa iti cer un singur lucru.....sa nu dispari.....sa mai oferi un zambet, o mangaiere sau un cuvant frumos.....sa mai oferi cel putin 50 de ani in care cineva sa aprinda lumanari pe o prajitura si sa iti ofere un cadou de suflet...ramai asa cum te-am cunoscut....ramai acel Neo care a fost langa mine tot acest timp......nu pleca......

La Multi Ani Puiucul meu.................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu