Ingerul meu

joi, 28 ianuarie 2010

vise implinite.....vise ramase in vant......

.....imi reprim gesturile....incerc sa nu plang....sa nu gandesc.....sa amestec noptile cu zilele....sa nu ma uit la ceas dar sa astept sa treaca timpul cu pasi repezi.....
..........si totusi gandesc....traiesc.... simt si resimt....frig, durere, dezamagire,un gust atat de amar..........vad.... doar intuneric, nori, zile luuuungi si chinuitoare.....
...nimeni nu mi-a zis ca va fi usor...nimeni nu m-a incurajat ca voi trece peste dezamagiri repede....nimeni nu m-a incurajat sa mai sper.....sa sper la ce?.....mai am la ce spera? mai am la ce visa?..............
.....mi-a zis "Cineva" ....sa iubesc din nou....sa cunosc....sa ma indragostesc......sa zburd .....
....dar acel "Cineva" nu stie ce este in sufletul meu....nu cred ca se poate pune in locul meu sau ar vrea sa fie in locul meu sa simta ce simt si eu acuma.....sa simta o durere puternica in piept si sa ii vina sa isi sfasie sufletul dinauntru si sa nu poata......sa ii treaca prin fata imagini amestecate de-a lungul anilor, amintiri cu rele cu bune, gesturi, sentimente, cuvinte, declaratii, sperante.....

....Msu....mi-ai zis sa fac o harta....l-am facut ...in gand......cu rosu si albastru.....

....Vise implinite.....Budapesta, Szekszard, Balaton, Bratislava,Praga, Berlin, Copenhaga, Malmo, Lund, Loma....Brasov, Predeal, Busteni, Valcea, Targu Mures, Marea Neagra......

...Vise ramase in vant.....Grecia, Italia, Transfagarasan, Felix..........Paris.........

....Locuri...pentru unii fara sens....pentru mine insemnand totul....locuri in care cu EL am fost atat de fericita.....clipe pe care as vrea sa le retraiesc....sa le resimt.....locuri care au ramas nevizitate, unde nu voi mai dori sa ajung cu cineva...pentru ca le inchid in suflet si las sa ramana un vis neimplinit....

.......platesc.....oare pentru trecutul meu inainte sa fi fost cu el.......sau pentru ca demult, poate si eu am ranit pe cineva foarte tare?....nu stiu pentru ce platesc......si de ce asa.....de ce el este "PRETUL PLATIT"?...... de ce ti se ia cel mai drag om? de ce, atunci cand crezi ca totul este roz si frumos devine brusc negru?....de ce trebuie sa traiesti fara acel suflet care ti-a daruit atatea bucurii....care a fost langa tine....sau cel putin am crezut ca este langa mine......

......si continui sa platesc....cu fiecare lacrima, cu fiecare urlet....cu fiecare cazatura....dar tot nu voi putea vreodata sa intorc timpul....sa il am inca putin......langa mine.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu