Ingerul meu

duminică, 31 ianuarie 2010

.....Shell we dance?.....

....in seara asta am dansat......si mi-am adus aminte de toate dansurile noastre de-a lungul anilor......de bratele lui, de mainile lui fine care ma strangeau....de respiratia lui dulce si de caldura corpului.....de bataia inimii, de soaptele lui.......am dansat 7 ani....in bratele lui.....si ma lasam purtata de val.....am dansat vals cu o lumanare in mana, am dansat fara sa cante muzica, am dansat obositi dupa o noapte de nebunie, am dansat ascultandu-i doar glasul...........


...........toata viata mea a fost un blues alaturi de el.......un cap pe umar si corpurile noastre contopite.........

.....m-a dansat......pe bratele lui, in inima lui............pana cand s-a stins lumanarea si s-a terminat muzica pentru noi.......si atunci a plecat..........sa danseze mai departe cu altcineva........

.........iti multumesc....pentru dansurile noastre, pentru piesa noastra, pentru ca am putut sa dansez alaturi de tine.....

.............dance with me to the end of love.............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu